BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 6, 2009

AYAT CINTAN..HUKHUK (06--05-2009)

cinta itu sebuah anugerah yang sangat berarti dalam hidup.
sebuah pangorbanan dapat dilakukan hanya demi cinta.
aku percaya bahwa cinta tak kan bohong,
bahwa cinta takkan menghianati,
bahwa cinta itu sangat indah….
tapi ada sesuatu yang melukai dari cinta yaitu…:::
penghianatan dari seseorang itu…
ketidak setiaan…
dan semua yang membuat cinta itu terluka…
untuk seorang girl disana…
kau bagai dewiku,yang indah tanpa celah…
aku ingin kau kembali…
dan
percayalah…dari penghianatan seorang cinta yang kita cintai adalah
suatu pelajaran dan kesalahan dalam mencari cinta di dunia…
PeSaNaNkU:
"kItA x pErLu mNcArI sOrNg mAnUsIa yG sMpURnA tOk dIjDkN 'TEMAN'...
cKuPlA mEmPuNyAi sOrNg 'TEMAN' yG dPt mEnjDiKn
kTe sEmpUrNa aPbLa b'sMnYe!!!!!!!"...btl x??huhu..

3 comments:

alepadly said...

wallaweh! ayat kau mmg pergh!
xdapat aku gambarkannya..hahah...
anyway..steng2 girl mmg tak tao hargai cinta. rilex tuah.
kat luo sana ade satu gades yg ttgu kau..hehhehe

ehem2! tny lebey aku xlyn.tq!

Anonymous said...

haha sarah taw sape kan alep kan?
haha tuah g la kt yg nak ko..jgn g kat yg taknak kat ko..
nnt jd cm aku nie ha..bujang memnjg hakhak.. :P

apex said...

oiiiii,,,,
ayt cm cipit ar,,,
jiwng keris ar ko ni,,,
qyum ckp ko jgn dgr ckp dak 2 sume bhng jer,,,
keng ckp cinta 2 mengjr kita erti hidup, xkesa la pmpn 2 baek ker jht dorg pn manusia cm keng,,
apex ckp lak aku la yg taip sume nie,,,
cinta adalh lumrah hidup setiap insan,,
burung2,,,,haaaaahaaaa