BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 6, 2009

ayat2 tuk siapa??

Mestinya kau mengerti
Saat pertama kali
Kala kau peluk diriku
Jgn pernah biarkn diri terhanyut nafsu
Aku bkn org suci..
Bukalah matamu
Berpaling dari diriku
Benamkn semua mimpi2 mu
Jujur pd hati
Masih byk cinta menanti
Jgn kau harapkn aku
Lupakan semua rayu
Jgn kagumi aku
Kerna ku x cinta kamu
Mohon kau tinggalkan aku
Xusah kau harap lagi
Kerna cinta untukmu palsu..
Xperlu lagi sesali
Anggap xpernah terjadi
Saat ku lepas dirimu
Pernahkah kau sedari
Aku xpernah berjanji
Untuk setia padamu.

4 comments:

Anonymous said...

cdey je bunyinye tuah? huhu :(

Unknown said...

ko ni gedik la..kahkahkah..

Anonymous said...

tuah>>>>>>>>>>>>xde a sdey sgat..hehe..ngeee

Meera said...

sobseb):
you jaat if you wt someone cmnie..